sobota, 15 grudnia 2012

Świąteczna wymianka z Majaleną

Właśnie dotarła do mnie paczuszka od Majaleny, która była naszą parą w Świątecznej Wymiance zorganizowanej przez Corale - @rt. Całe mnóstwo prezentów, przydasi i słodkości.


Dostałam bardzo oryginalny komplet biżuterii w pięknych beżach, zieleniach i złocie. Nie wiem jak nazywa się ta technika ale jestem pod ogromnym wrażeniem. Na pewno założę go podczas Świąt.



I drugi mniejszy komplecik:)


Zakładka do książki z koralikową przeplatanką. To już chyba jakiś mały elfik podszepnął, że mam w domu więcej półek na książki niż ubrania:)


I oczywiście karteczka z świątecznymi życzeniami i mikołajowy spinacz.


Ja dla Majaleny również przygotowałam świąteczną paczuszkę.


A w niej Świąteczny dekupażowy anioł, z sukienką w żółto-złote poisencje.


Ostatnio bardzo spodobała mi się praca z konturówką, więc pokusiłam się o złote esy-floresy, przez co skrzydła uzyskały nieco trójwymiarowy wygląd.



Konturówką podkreśliłam też płatki poisencji, które wcześniej pozłociłam brokatem.


Zrobiłam też dla Majaleny dekupażową bombkę z rudzikami.



W tych miejscach, gdzie gałązki, szyszki i listki pokryte były śniegiem nakleiłam sporą warstwę mikrokulek, które fantastycznie imitują drobinki lodu.




Bardzo dziękuję Corale-@rt za zorganizowanie świątecznej zabawy, a Majalenie za fantastyczny podarunek:)

5 komentarzy:

  1. Ja również dziękuje za cudowne prezenty. Bardzo się cieszę że jesteś zadowolona z paczuszki i jeszcze raz wszystkiego dobrego na Święta i Nowy Rok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka:) Wspaniałe podarki:) Ale anioł i bombka bombowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy! a anioł jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka, przygotowałaś piękne prezenty, a skrzydła w konturówce to rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za sympatyczne komentarze. A prezenty od Majaleny są super, może jeszcze uda nam się trafić na siebie:)

    OdpowiedzUsuń