piątek, 14 grudnia 2012

Podsumowanie Urodzinowego Candy

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyłączyli się do naszej zabawy. Same miałyśmy sporo uciechy, więc może jakaś urodzinowa tradycja powstanie. Candy zakończone, Maja i Gabrysia rozlosowały nagrody, paczuszki rozesłane. Nagrodami były świąteczne upominki, więc żeby nie psuć niespodzianki nie publikowałyśmy ich zdjęć. Teraz, kiedy dziewczęta już odebrały paczuszki możemy pokazać wylosowane nagrody.

I nagroda Sosnowygaik (Ani spodobały się sosnowe szyszki, więc "mówisz i masz")


II nagroda Topielica


III nagroda Majalena


Mam nadzieję, że upominki się spodobały, choć zachodzi duże prawdopodobieństwo, że upieczone przez Asię pierniczki dotarły do dziewcząt w okruszkach. No cóż, to nasze pierwsze candy, więc wyciągniemy wnioski na przyszłość:)

2 komentarze:

  1. Moje pierniczki dotarły, troszkę się pokruszyły ale nie aż tak bardzo. Ślicznie dziękuję jestem zachwycona!!!! A bombki są poprostu cudne!!! DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierniczki też nie były w okruszkach, tylko niektóre się pokruszyły. Były pyszne i szybko zjedzone. Bombki są piękne. Jestem ich dumną posiadaczką:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń